קשרי לקוחות Microsoft Dynamics CRM

ניהול קשרי לקוחות Microsoft Dynamics CRM-crm-Sysko

מערכת ניהול קשרי לקוחות Microsoft Dynamics CRM מסייעת בניהול מאגר הלקוחות וההזדמנויות העסקיות של בית העסק וכוללת פונקציות כגון ניהול אנשי קשר, ניהול משימות, ריכוז כלל הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים, היסטורית לקוחות וכד'.
עבודה דרך מערכת זו מאפשרת תיעוד מדויק של כל טיפול בלקוח עד לרזולוציות הקטנות ביותר כך שבפנייתו הבאה ניתן להמשיך ולטפל בו מאותה נקודה ועם כל הפרטים הרלוונטיים, גם כאשר מדובר בנותן שירות אחר. בדרך זו ניתן להעניק חווית שירות חיובית יותר ללקוח ותחושה כי הטיפול בו מתועד ורציף.
עבור העסק שלך, עבודה דרך Microsoft Dynamics CRM תבטיח כי כל פנייה של הלקוח תטופל כראוי ללא מקרים של איבוד נתונים או עסקה שנשכחה.
ניתן לעבוד על המערכת דרך outlook או ישירות מהאינטרנט.
ממשק מלא בעברית, אנגלית, ורוסית.
השירות כולל גיבוי מקיף ואבטחת מידע ברמה המתקדמת ביותר כולל עדכוני גרסאות שוטפים ללא תשלום נוסף.

יתרונות Microsoft Dynamics CRM בענן-

  • ניהול מאגר לקוחות ונגישות למידע על הלקוח והתקדמות העסקה.
  • תיעוד מדויק של הטיפול בלקוח לחוויית שירות מיטבית.
  • התאמת המערכת באופן מדויק לצרכי העסק בקלות ובמהירות.
  • מערכת Microsoft Dynamics CRM בענן מאפשרת עדכון מידי של הנתונים ממחשבים שונים וגישה אליהם מכל מקום ובכל זמן.
  • גיבוי מקיף ואבטחת מידע ברמה המתקדמת ביותר.

Sysko פתרונות מחשוב לעסקים תספק לעסק שלךמערכת ניהול קשרי לקוחות בענן תוך התאמה מירבית לדרישות ולצרכי העסק שלך כך שכל נותן שירות, בכל עמדת מחשב יקבל את מלא המידע על הלקוח בקלות ובמהירות, לחוויית שירות מיטבית ללקוחות העסק שלך.
אין איבוד מידע ועסקאות שיורדות לטמיון, כל המידע מתועד ומטופל בזמן.