תמיכה טלפונית

Phonesupportבהסכם זה מתבצעת רכישת מספר שעות של תמיכה טלפונית (מינימום 20 שעות), המוגדרות מראש לתקופת שירות של שנה אחת.
תמיכה טלפונית (Help Desk) הינו שירות תמיכה/שליטה מרחוק באמצעות שיחת טלפון וחיבור לאינטרנט.
שליטה מרחוק היא הדרך בטוחה והמהירה ביותר לטיפול בתקלות תוכנה.
בדרך זו נתחבר מרחוק אל המחשב המבוקש בארגון ונטפל בתקלה, עם תום הטיפול ניתן לשוב לעבודה רציפה.
באם לא ניתן לפתור את התקלה באופן מרוחק, נציגנו יגיע למקום וימשיך את הטיפול עד לפתרון התקלה (במקרה זה יחויב הלקוח בנוסף עבור שעות העבודה באתר הלקוח).