תמיכה טכנית לעסקים

אנו בחברת Sysko מעניקים ללקוחותינו שירותי תמיכה טכנית, ניהול ותחזוקה של שרתים ורשתות מחשוב. השירות מוצע במגוון מסלולים שונים, מהם כל אחד יכול לבחור את החבילה המתאימה לצרכיו ודרישות בית העסק וליהנות מתמיכה שוטפת, מקצועית, זמינה ואמינה. שירותי התמיכה שלנו מסופקים באמצעות התחברות מאובטחת מרחוק דרך רשת האינטרנט או על ידי מתן תמיכה בבית העסק עצמו.

 

בחירה בין מסלולי תמיכה טכנית לעסקים

לרשות לקוחותינו עומדים מספר מסלולי תמיכה טכנית לעסקים הכוללים את האפשרויות הבאות:

  • ריטיינר - הסכם שירות שנתי מקיף ושלם הנערך בהתאמה אישית מלאה עבור צרכי ודרישות הארגון.

  • בנק שעות - חבילה בה מוגדרות מראש שעות תמיכה טכנית למשך שנה, העומדות על מינימום של 20 שעות. לאחר כל שירות תמיכה מרחוק או בבית העסק תעודכן מכסת השעות הנותרת.

  • לפי קריאה - שירותי תמיכה נקודתיים המתקבלים לפי קריאה ומיועדים לפתרון בעיות ברשת המחשוב של העסק ולמתן ייעוץ, סיוע והדרכות בנושא.

  • תמיכה טלפונית - מסלול תמיכה טכנית טלפוני המגדיר מראש את מספרן של שעות התמיכה לתקופה של שנה. מדובר במסלול תמיכה מרחוק המבוצע באמצעות הטלפון ורשת האינטרנט. כמו כן, במידה ובעיה אינה ניתנת לטיפול מרחוק נציג של חברתנו יגיע לבית העסק ויפתור את הבעיה במקום.

 

הזמנת מסלול תמיכה טכנית לעסקים

להזמנת מסלול תמיכה טכנית לעסקים בהתאמה מלאה לצרכי העסק, צרו קשר עם Sysko בטלפון  052-2830795 לתיאום פגישה ולקבלת מידע ויעוץ מקצועי בנושא.