לפי קריאה (שעה)
במקרה בו ארעה תקלה ברשת המחשוב בעסק או כאשר יש צורך בהדרכה ובסיוע הקשור במחשבי העסק, פונה הלקוח נקודתית ומקבל את הסיוע הנדרש עד לפתרון התקלה.
שירות זה מתאים בעיקר ללקוחות מזדמנים או כתוספת להסכם תמיכה טלפוני.
במקרה בו ארעה תקלה ברשת המחשוב בעסק או כאשר יש צורך בהדרכה ובסיוע הקשור במחשבי העסק, פונה הלקוח נקודתית ומקבל את הסיוע הנדרש עד לפתרון התקלה.
שירות זה מתאים בעיקר ללקוחות מזדמנים או כתוספת להסכם תמיכה טלפוני.
שירות
- הסכם שירות (ריטיינר)
- בנק שעות
- תמיכה טלפונית
- לפי קריאה (שעה)
פתרונות מחשוב
- הקמה ותחזוקה של שרתים
- שירותי ענן
- הקמה ותחזוקה של רשתות
- מכירת חומרה ותוכנה
שירותי ענן
- שרת דאר ארגוני
- קשרי לקוחות
- שרותי גיבוי מרחוק
- שרת וירטואלי פרטי
- אחסון אתרים באינטרנט